24.11.08

Lumeuputus

Kui kuskil kõlas uudis, et pühapäeval sadas ühe päevaga alla pool kuunormi sademeid ehk lund, siis Pääskülas oli kindlalt tegemist vähemalt kuunormiga. Minu garaaži allasõidutee ülemine ots oli täiesti triiki lund täis, mida mu silmad ei mäleta siis elamise algusest peale. Ausalt öeldes pole ma oma kaevamistöödega praegusekski veel garaaži ukseni jõudnud, olen umbes poole peal, aga tänava äär on puhas. Magda ei saa päris hästi aru, mis toimub, sest vahepeal ei ulatu ta jalad põhja ning ta vaeseke jäi mõned korrad kõhu peale kinni. Siis oli hädaldamist palju... Aga iseenesest on see ju lahe - siin on väga ilus ja on isegi natuke kahju, et ilmaennustuse järgi sulab see kõik nädala lõpuks ära. Ilmselt ma siiski ei jõua seda sulamist oodata, sest pean enne oma auto kätte saama. Et siis pole midagi muud teha, kui aga minna jälle kaevama. Ja tõesti - kord kahe-kolme aasta peale ma kirun, et mul selline allaseõidutee siin on. Võite isegi arvata, et täna on üks nendest kordadest...

Peep





2 comments:

Katriina said...

tere. uskumatu, et terves maailmas on korraga nii palju lund. meil on siin selline, et ma jätsin täna auto kooli juurde seisma, kuna koosoleku ajal oli ta uppunud hange sisse ja ma ei viitsind hakata teda sealt otsima. elus esimest korda sain ma teada, mis on eriti kõrgendatud laviinioht: istume toas nagu mutid maas ja ootame, kuni nad laviinid ümberringi alla lasevad, et siis jälle hoovist välja minna. tulge suusatama.

Peep said...

Katz, millal võib tulla? S.t. millal on su majutusgraafikus veel mõni auk? Aga meie lumi on juba suuresti veeks saanud...