20.3.09

Koolivaheaeg

Elame siin Oskariga parasjagu sellist isa-poja elu. Üritan teist igasugustele üritustele saada, aga vahepeal on see keeruline. Teismelise elu... Siiski suutsin ta eile Chicago Art Institute'i meelitada, kus on suurepärane kollektsioon impressioniste. Paistis, et teismelisele isegi sobis, kuigi ta väitis minu ütluse peale, et siin on töid, mida siiani vaid kunstiajaloo õpikus oled näinud, et tema pole sellist asja oma käes hoidnud ja kunstiõpetuse tunnis pidavat ka õpetaja eelkõige piltide mõõtudest rääkima. Aga noh, selle Van Goghi padukuulsa autoportree juures tehtud pildiga suudab ta ehk pisut end kunstiõpetaja silmis rehabiliteerida... Ma ise olen neid impressioniste käinud juba päris mitu korda vaatamas, neljapäeviti on kella neljast kaheksani muuseumi vaba sissepääs ja mu inglise keele tund lõpeb just ilusasti kl 5, nii et jõuan kenasti väikese tiiru teha. Panen oma lemmikimpressionisti Alfred Sisley töö "Seine Port-Marly juures. Liivahunnikud" ka siia üles. Seda võin lõputult vaadata...

Ja homme peaks siis Oskari jaoks olema suursündmus: NBA kohtumine Chicago "Bulls" vs LA "Lakers". Aga muidu ta põhiliselt magab ja kui ei maga, siis vahib oma läpakast filme. Tavaline koolivaheaeg, ainult et kontinent ja linn on teine...

Terv., Peep

2 comments:

Anonymous said...

Vaadates tabelist NBA tulemusi, nähtub, et Peep oli eile United Centeris kohal.... ja kui Peep on kohal, siis aina kodumeeskond kaotab :(

Peep said...

Paraku on nii jah. Ja mulle tundus juba seekord, et piletikontroll jõllitas mind kahtlustavalt - kas seda tüüpi ikka tasub sisse lasta...