31.8.09

Neljas järvejooks jms

Nii, jooksin laupäeval ära selle aasta viimase ehk neljanda järvejooksu. Seekord siis ümber Ülemiste. Olin oma tunni ja üheteistkümne minutiga ikka seal kuskil keskpaigas ehk 464-s ja mida minust, kes ma ikka korralikult trenni teha ei saa, ikka tahta. Aga ma olen rahul, et ma kõik neli järve ära jooksin, sest seda pole ma varem teinud. Ja sarja kokkuvõttes sain ka koha keskpaika ehk 193. Mis siis edasi? Ilmselt ma sellist väga aktiivset trennitegemist, nagu ma paar aastat tagasi tegin, enam tegema ei hakka. Liigutan vaikselt, et toonus mõnus oleks ja käin ka mõned väiksemad jooksud läbi. 13. septembril on Tallinna Sügisjooks, seal lippan kümne kilomeetri distantsi, 26. septembril tahan minna Stockholmi Lidingöloppetit jooksma, aga ma suutsin registreerimsie paari päevaga maha magada ja nüüd vaatan, kas saan veel peale või mitte. Siis oktoobri alguses on Paide-Türi jooks ning see ongi selle aasta viimane. Järgmsieks kevadeks registreerisin end juba ära Göteborgi poolmaratonile, aga kas mõni täismaraton ka jutuks tuleb või mitte, see selgub kuskil kevadel, et kuidas põlved trenni teha kannatavad. Aga Järvejooksud saavad küllap ka järgmisel aastal päevakorras olema, sest neid kannatab ka suht tagasihoidliku liigutamise peale teha.

Peep

2 comments:

Anonymous said...

Ojeee... tunnen end lausa kõrvust tõstetuna :) aru ma ei saa vaid nendest kraadidest... mulle anti mõista, et kui ma oma programmi läbin, siis ma saani ming MSc kraadi mitte MBA, aga mis on vahe, seda ei tea keegi...

Aga mul on hea meel, et sõber Peep võttis minu eeskujul taas oma õpingutest kinni ja jätkab Platoniga. Eks ma siis mõõda ta tulemusi ökonomeetrilisi meetodeid kasutades ... või siis activity based costing'u abil :)

R.

Peep said...

MBA (Master in Business Administration). MSc (Master of Science). Mis siin keerulist?