9.8.11

Delhis

Olen otsaga jalle Delhisse j6udnud. Tahtsin seda linna kyll valtida, sain ma ju siit selle t6vepisiku, mis l6puks minu Nuni alt evakueerimiseni viis, aga ei paasenud ma sellest. Homme hommikul valjub mu Helsingi lennuk kyll taiesti normaalses ajal, s.o. 10.20, aga Leh'st oleksin ma k6ige varem siia j6udnud 8.30 ja see vahe on siinsete inimeste s6nul selgelt ebapiisav. Pagas poleks yhe lennuki pealt teisele j6udnud ja iseenda lennule registreerimisega oleks ka keeruliseks lainud. Delhi lennuajaama reeglite jargi peab siselennule registreeruma kaks ja rahvusvahelisele lennule kolm tundi enne valjumist

Nojah, proovin selle parastl6una ja 6htupooliku siin kuidagi ara kygeleda, 6nneks on mul on parasjagu pooleli Haruki Murakami "Sputnik Sweetheart", vaga m6nusalt voolav lugemine, veedan aega sellega ja eriti tanavale ei kipu. Hotelli ymber teen vast 6htupoole tiirukese, kui palavus leebemaks laheb, aga sellega ka piirdun.

Homme 6htupoolikul olen mina siis taas kodus, napid teated Nunilt raagivad sellest, et Tarmo, Jane, Nima ja Arvi mydistavad ikka kuskil teise ja kolmanda laagri vahepeal lumepilve sees. Hari, mida mooda nad ylespoole teed yritavad leida, on vaga raske ja jarsk, jaa- ja ilmaolud karmid ning Jane s6nutsi on Nima suutnud vahepeal ara kaotanud Tarmo yhe kirka. Aga need on eile6htused andmed, kuhu nad tanaseks omadega j6udnud on, seda ma ei tea...

Peep

2 comments:

Anonymous said...

mine käi mu sõprade poest läbi. ütle tere ja tervita. asub mein bazaaril, goldstar poe vastas väike tänavake, õhtuti grillitakse liha seal nurgal, 10 meetrit edasi ja vasakut kätt. silte väljas pole, 15 ruudune kõrgete lagedega pood, bob marley lipp on seinal ja kashmiri käsitööd täis. goldstar asub raudtee jaamast umbes 100m kaugusel, kui juhuslikult leiad oleks vahva, nad sõbralikud tüübid ka, need kelle juures kashmiris elasin.

K

Peep Kala said...

Eh, olen linna lennujaamapoolses servaqs ja ei viitsi siit enam hakata kuskile liikuma. Vedelen hotellis, loen ja vaatan telkust filme, kaisin korraks nurga peal baaris soomas ja v6tsin yhe Kingfisheri. Hommikul kl 7.15 hakkan juba lennujaama s6itma...