19.11.09

Buenos Aires

Parast pea-aegu 24-tunnist reisimist olen yhes tykis Buenos Aireses. Vahepeale jaid Riia, Rooma ja Vatikan, ja siis Roomast pisut yle 13-ne tunni lendu. Ma polegi nii pikalt yhtejutti lennanud. Aga see oli ysna yleelatav, kuigi lennuk oli puupysti tais, sest mingi ime labi oli terve lennuki peale yksainuke tyhi koht ja see oli minu ning Ulfi vahel. See tahendas, et me saime m6nusalt laiutada ja korralikult magada. Ilmselt mangis oma rolli ka see, et mu viimased ood Eestis olid suht unevaesed, sest arusaadavalt oli muudki teha, ja nyyd sai see unev6lg lennukis kenasti lahendatud. Aga siin me nyyd oleme, mingi pool tundi peale meid saabusid Madriidist ka meie ylejaanud matkakaaslased eesotsas pealik Sikuga, ja Buenos Airese bussijaamas ootas meid ees juba Aira, kes tuli siia paar paeva varem. Teine naine, kes koos meiega tippu yritab j6uda, ootab meid juba Mendozas, kuhu me peaksime j6dma homme hommikul.

Aga Buenos Aires on suur ja uhkete majadega linn. Ja vaga valge, kui vaadata tanavapilti. Aga seda ma teadsin juba ette. Sellest hoolimata suutis taksojuht meile teel lennujaamast linna kirve selga lyya, aga eks see kaib esmakordselt kuhugi saabunu puhul asja juurde. Edaspidi oleme targemad. Ilm on soe, oosel oli olnud aikesetorm, aga praegu on pluss 26. Paike paistab lagipahe ja jahutav kylm valge vein kulub marjaks ara. Paari tunni parast v6tame oobussi Mendozasse, kus kuulu jargi pidavat olema +35. See ei ole l6bus. Aga ylehomme hakkame yles ronima, kus laheb jarjest jahedamaks. Eks nais, kui jahedaks. Loodaetvasti mitte yleliia. Ja loodetavasti pole yleval ka lund rinnuni. Aga sellest juba edaspidi. Ma usun, et Mendozas leian ka mingi interneti, enne kui levist paris valja j6ume. Seniks yks peotais kallisid sinna teie juurde...

Peep

2 comments:

Anonymous said...

Tore, et olete kohal ja, et kõik on hästi. Ilmselt oli mul lennu AZ680 träkkimisega mingi viga, sest sinu jutu järgi suutis lennuk siiski maanduda õigeaegselt, kuigi minu info põhjal tundus, et start lükkus edasi 62 min ja maandumine hilines ka üle tunni.... aga see polegi oluline. Hea, et pagas jõudis koos reisjatega.

Nüüd pole siis muud, kui praegusel hetkel (0710, 20-11-2009 UTC+2), kui mina siin kirjutan, olete teie teel Mendoza poole ja ilmselt antakse teile ka seal punaveini peale seda jälki bussireisi. Loodetavasti elate sellegi üle.

Ja siis veelkord: mägedes on külm ja vastik. Luusivad lumeinimesed ja muud hirmsad elukad (tuleta meelde kapten Granti lapsi). Vaata ette, et ei kuku kuskilt alla ja viga ei saa. Püüa ikka tipus ka ära käia ja ole ettevaatlik, seal on väga järsud ääred - ära hakka sealt turnima, võid kukkuda (ma youtubest vaatasin).

Pärast ootan siis väga täpset ülevaadet Argentiinast, pampadest, lihaveistest, punaveinist, valgetest pükstest, mulattidest ja tangost. Tee palju pilte ja kannata välja teised reisikaaslased. Ära mossita, kui keegi on sulle ebameeldiv, vaid naudi täiega - oluline, et sa ise kaifiks seda kõike.

Tramaaivõi, ma olen kade... oleks ju võinud kaasa tulla ja golfi mängida samal ajal kui te mäe peal olete... aga olgu...

Ootame siin kõik siis infi, kui õnnestub, siis kirjuta blogisse, kui ei, siis kasvõi SMS-i vahendusel. Piisab ka infist, et olete mäelt tagasi, et kõik on OK ja luud on terved.

Päikest!
R.

Peep said...

Ah, see oligi imelik, et lend t6esti hilines tunni,aga kohale j6udis 6igeaegselt. Taganttuul? Aga golfi siin pole, nagu ka raudteed, muud asjad kyll. Punavein, hiigelsuured steigid, mida ma ei soo ja senjoriitad, kes jatavad mind kylmaks, sest kodus on keegi, eksole...