20.11.09

Mendozas, Andide jalamil


Pampa on uskumatu asi- sa v6id s6ita tunde ja tunde, sadu ja sadu kilomeetreid,ilma et midagi muutuks. Taiesti sile ja lage maa, p66sad ja ei midagi muud. Ning meie buss, mis terve oo labi selle lahmaka maa s6tis, ilma peatumata enam kui tuhat kilomeetrit. Yhtakki hakkasid pilvede seest lumetipud paistma. Andid... Pampa teises otsas. Ma olen kunagi midagi sellist nainud, kui ma Vene s6javaes olles P6hja-Kashastanis manoovritel kaisin ja kui me rongiga labi l6una Venemaa ja P6hja-Kasashstani s6itsime paevi ja oid. Seal oli midagi samasugust, aga mu meelest mitte nii palju.

Igatahes oleme nyyd Mendozas. Meid on kokku kogunenud 10. Kaks tyypi tulid siin veel meie kampa, kes tulevad ka yles tippu pyydma. Aga kevad on hiline ja teated raagivad, et juba baaslaagris ootab meid p6lvini lumi. Tanase paeva veetsime maelubade saamise, varustuse laenamise ja supermarketist toidu ostmisega. Ja siis pakkimisega. Sikk on pisut murelik. No selle lume parast eelk6ige. Et raskusi pole ju vaja, kui kogu asi on raske iseenestest. Kulm on tal kortsus koguaeg niikuinii... Aga meil on hea varustus ja ma arvan, et me saame hakkama isegi El Niño poolt synnitatud kliimaraskustega. Sest just sellest on kohalike s6nul tingitud hiline kevad, lumi, kylm ja yleilmne imperialism. Viva Che, eksole!

Muuseas oleme homme veel viimase oo kuskil Andide jalamil hotellis/motellis/hostelis, kus v6ib-olla on ka nett. Siis saan veel m6ne rea siia kribida. Et kuidas on ja mis lubab. Aga hammastav on see, et sealt baaslaagrist on yles tippu vaid mingisugused 35 kilomeetrit, mille v6tmiseks kulub meil umbes 8 paeva. Aga millal umbestapselt me alla sealt j6uame, ei oska keegi ytelda. Seega, olgem kuuldel...

Peep

2 comments:

Anonymous said...

Lohuta Sikku! Ja ärgu ta tehku liigset teatrit - teil ju nannipunne kaasas pole :))) Ta Setu-maffia mees ja ma ei usu, et ta vedelaks lööb. Ma tunnen neid kõiki ju isiklikult (tõsi, Sikk on ainus, keda ma isiklikult ei tunne)...

Võtke see tipp ära ja tulge ühes tükis tagasi! Me peame siin vahepeal sünnipäevi ja püüame õppida tangotama (sinu auks)...

Tervita teisi (ka rootslasi)! Ja anna ikka elumärki!

Viva Che!

Peep said...

Ulf tervitab vastu. Ja nannipunnid pole keegi, aga seitse tuhat on ikkagi seitse tuhat ning kui ilm on kehv, siis ei ole suurt midagi teha. See on magede elu. Aga sa Raul katsu seal 25 meetri k6rgusel mere pinnast kuidagi hakkama saada. Vaata, et pea ringi ei hakka kaima :)