16.4.10

Edasi Tingrisse

Kohe hakkame siit Nyalamist edasi Tingrisse s6itma. Seal kuuldavasti enam internetti pole, mis tahendab, et ma ei saa ka enam oma meile vaadata. Blogi, facebooki ja muid suhtluskeskkondi niikuinii mitte, sest need on siin Tiibetis Hiina v6imude poolt totaalselt blokeeritud. Seega ma ei nae ka, mis siin blogis toimub ja kommataarides esitatud kysimustele ka vastata ei saa, sest ma ei nae neid. Niipalju kuulsin Pille kaest, et Raul muretseb maavarina parast. Ytlen, et sellest ei tea me suurt midagi, ainult nii palju, et see oli siit yle tuhande kilomeetri eemal ja ei saanud seega ka meid kuidagi m6jutada. Muud midagi...

Edaspidi leiab meie suhtlus siis aset vaid SAT/telefoni vahendusel. Mulle saab sellele telefonile s6nemid saata, kuidas seda teha, kirjutasin siin blogis kunagi varem - otsige see yles. Telefoni kaudu saadan edaspidi ka Kaarlile teateid, mida siis tema minu asemel blogisse yles riputab. Luban, et olen operatiivne ja kohe, kui midagi vahegi olulist aset leiab, saate sellest ka teada. Kui on vaikus, siis jarelikult midagi markimisvaarset ei toimu, st me naiteks vedeleme lihtsalt telgis kuskil maen6lval ja ootame ilma v6i aklimatiseerume. Igatahes siiamaani on k6ik k6igil vagagi korras ja edaspidise suhtes on k6ik v6itlusvaimu tais.

Olge teie ka tublid,
Peep

1 comment:

Anonymous said...

Kuna sul pole võimalik siia täiendusi saata, siis ma enam ei postita ühtki kommentaari. Jään ootama su enda randoomset infot.

Sitem lugu on see, et mul on 31.mail 6 EAP eksam, püüan selle teha kuidagi varem, et jõuaksin õigeaegselt üritusele. Kui ei õnnestu, siis ühinen teiega peale üritust mingis mõnusas kohas.

Igatahes seniks edu sulle ja teistele 8k-meestele! R.