4.4.10

Kathmandus

No nii, lennud on 6nnelikult yhel pool ja meie k6ik yhes tykis ning koos asjadega Kathmandus. Elame otse Thameli alguses Moonlighti nimelises hotellis ja siin oleme veel ka homse oo. Trekkingule Annapurnale s6idame valja ylehomme hommikul, seega oleme veel terve homse paeva siin. Tegelikult on see isegi hea, sest siis saame veidi Kathmandu vaatamisvaarsete kohtadega tutvust teha. Meie seltskonnast ei ole ju Oskar siin kunagi varem kainud, ja ka Tanel, Andras ning Allan pole oma matkadel Kathmandusse ning Nepaali sattunud. Seega saab homme olema ilmselt paeval yks turistikas ja siis ohtupoolikul saab veel vajaminevad kolad ara osta ning trekkinguks kotid ara pakkida.

Kathmandu pole selle pooleteise aastaga, mil ma siin viimati olin, oluliselt muutunud. Samad l6hnad ja samasugused inimesed. Hinnad on pisut t6usnud ja elektrit ei ole linnas mitte kogu aeg. Aga yldmulje on ikka sama hea ning kuidagi kodune oli leida oma 6ige koha pealt Weizen Bakery - see minu juustukoogi koht, ja ka minu teepood koos oma omanikuga oli muutumatult sama koha peal. Ning mu teemees tundis mu ara ja me raakisime oma jutud, et mis ja kuidas. Oskar vaatas seda suurte silmadega pealt ja veendus, et asjad on siin t6esti nii, nagu ma raakinud olen...

Aga vast homme siis jalle ja v6ib-olla juba tapsemalt on meie ekspeditsiooni asjadest. Hea uudis on see, et hiinalsed hakkasid maelubasid valja andma, mis tahendab, et Annapurnalt tagasi tuleku ajaks on need meil ka vaga suure t6enaosusega olemas ning see avab meile tee Tiibetisse. Seniks aga kuulmiseni ja olge k6ik tervitatud!

Peep

1 comment:

Anonymous said...

Väga head uudised! Paluks neid nii tihti kui võimalik!