21.5.10

Delhi lennujaamas

Istume Delhi lennijaamas ja tapame aega. Helsingi lennuki valjumiseni on veel 10 tundi. Ees on oo... Vanad head kombed, mis toimisid aastaid ja mille jargi sai ariklassi ootesalongi 25-35 dollari eest sissepaasu osta, on ara muudetud. Nyyd on Green Lounge, mida ma Nepaali lennates ja sealt tulles ikka kasutanud olen, vaid t6esti ainult ariklassi reisijatele. Pagan kyll! Uued regulatsioonid olla kehtestatud kaks nadalat tagasi. "Tavaliste" jaoks on tehtud yks pisike lounge (muuseas, kes keegi teab, kuidas sellist asja yldse eesti keeles kutsutakse? Ongi lihtsalt salong v6i?), kus ajaarvestus kaib kolme tunni kaupa ja iga selline tsuts maksab 19 dollarit. Selle eest saab tugitoolis istuda, kypsiseid ja mingeid v6ileibu kr6bistada, pindi 6lut juua, telekat vaadata ja arvutis tsillida. Meie lendude vahe oli 15 tundi...

Igatahes pole muud varianti kui maksta ja istuda sest mujal selles lennujaamas nii pikalt olla pole v6imalik. Kui just kuskil trepi all ajalehe peal vedeleda ei taha. Seda ma aga ei taha. Ma pole enam magedes ja magamiskott on ka suures pagasis kuskil selle lennujaama l6pututest koridoridest. Aga ega ma ju ei kurda. Ma lihtsalt informeerin muutunud oludest. Et kui keegi siitkaudu reisides sama varianti kasutas, mis mina varem, siis olgu nyyd teada, et olud on muutunud.

Aga Cho Oyult mul hetkel uudiseid edastada ei ole. Hommikul veel Kathmandus proovisin Rutale satelliit-telefonile helistada, aga see oli tal valja lylitatud. Kas aku tyhi v6i midagi sellist. Poisid pidid tana liikuma esimesest vahelaagrist teise, kas see neil 6nnestus, pole hetkel aimugi. Ilmateate jargi oli tana paeval tipus tuult lausa 150 km/h. Kui see t6ele vastas, siis on kahtlane, kas nad liikuma said. Ja see oleks juba paris halb, sest homme tunduvad seal ilmateate jargi kyll paris head tingimused olevat, aga sealt edasi lahevad olud jalle kurjaks. Homme ei saa ma ka Rutale helistada, sest me lendame parasjagu yle Helsingi Tallinna poole ja seega saab Maelt infi alles k6ige varem pyhapaeva hommikul. Tuleb kannatada...

Peep

2 comments:

Tarmo said...

Sain Rutalt varahommikul sõnumi, et Saulius, Tanel ja Allan jõudsid 2-st laagrist tõusu alustades tippu. Lha Ghyalo! Edu! Sveikinam!
Kuid kõige kõvem saavutus sellel mägedeskäimisel on minu arvates kahtlemata Peebu ja Sauliuse vägitegu Alari allatoomisel

Aira said...

Super! Õnnitlused ja tugevad kallistused Sauliusele, Tanelile ja Allanile. Peepu ja Alarit kallistan ma loetud tundide pärast juba väga reaalselt:)